Domov
O nás
Kontakt
Charta industriálneho dedičstva
Múzeá
Pamiatky
Linky
Mapa stránok
Facebook
KOTP
Stránky:
O nás
Kontakt
Charta industriálneho dedičstva
Múzeá
Pamiatky
Linky
Zaujímavé články
Mapa stránok
Facebook
Podľa rubrík:
Akcie
Deň otvorených dverí na remorkéri Šturec
(0 Comments)
Deň otvorených dverí na Šturci
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – výsledky a vernisáž (aktualizované 24.4.2015)
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV!
(2 Comments)
Lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy – foto
(0 Comments)
Zreštaurovaná lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy!
(0 Comments)
Fotografická súťaž ZAOSTRI NA SMALTOVŇU – výsledky
(0 Comments)
ZAOSTRI NA SMALTOVŇU
(0 Comments)
2% pre Viedenskú električku
(0 Comments)
Tlačová správa: Bratislave hrozí strata unikátnej industriálnej pamiatky
(0 Comments)
História
Jasenianska kaskáda – Múzeum mlynárstva a silotvorných vodných diel na Horehroní
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa (6)
(0 Comments)
Múzeum lanovky Von Roll na Chopku
(0 Comments)
Vozne Viedenskej električky čakajúce na záchranu
(0 Comments)
Siemens na Filiálke
(2 Comments)
(TS) Stein: namiesto historických ležiackych pivníc podzemné garáže
(0 Comments)
K významu a hodnotám bývalého pivovaru Stein
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa
(2 Comments)
Smaltovňa v Petržalke
(1 Comments)
Fotografická súťaž ZAOSTRI NA SMALTOVŇU – výsledky
(0 Comments)
Hnuteľné pamiatky
Vozeň Viedenskej električky je v Bratislave
(0 Comments)
Vozne Viedenskej električky čakajúce na záchranu
(0 Comments)
Lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy – foto
(0 Comments)
Zreštaurovaná lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy!
(0 Comments)
2% pre Viedenskú električku
(0 Comments)
Výzva voleným zástupcom v bratislavských samosprávach
(0 Comments)
Viedenskej električke hrozí zošrotovanie! (aktualizované 7.10.2011)
(0 Comments)
Caf Marian, nechces kupit lokomotivu z Cierneho Balogu…?
(12 Comments)
Industriálne pamiatky
Prokurátor potvrdil, že rozhodnutie pamiatkarov o Starej sladovni je nezákonné
(0 Comments)
Starej sladovni z roku 1872 hrozí zničenie
(0 Comments)
Mapa technických pamiatok Bratislavy
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – výsledky a vernisáž (aktualizované 24.4.2015)
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa (6)
(0 Comments)
(TS) Technické pamiatky Zimného prístavu sú národnými kultúrnymi pamiatkami
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV!
(2 Comments)
Siemens na Filiálke
(2 Comments)
(TS) Stein: namiesto historických ležiackych pivníc podzemné garáže
(0 Comments)
(TS) Zimný prístav – aj posledné bratislavské technické pamiatky v ohrození
(2 Comments)
Informácie
Prokurátor potvrdil, že rozhodnutie pamiatkarov o Starej sladovni je nezákonné
(0 Comments)
Starej sladovni z roku 1872 hrozí zničenie
(0 Comments)
Deň otvorených dverí na Šturci
(0 Comments)
Mapa technických pamiatok Bratislavy
(0 Comments)
2% z daní pre technické pamiatky v roku 2016 (za rok 2015)
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – výsledky a vernisáž (aktualizované 24.4.2015)
(0 Comments)
(TS) Technické pamiatky Zimného prístavu sú národnými kultúrnymi pamiatkami
(0 Comments)
2% z daní pre technické pamiatky
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV!
(2 Comments)
Lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy – foto
(0 Comments)
Modelárska sekcia
Práca s verejnosťou a nábor nových modelárov
(0 Comments)
Stretnutie TT Modulov v Modre: Marec 2007
(1 Comments)
Múzeá a skanzeny
Deň otvorených dverí na Šturci
(0 Comments)
Jasenianska kaskáda – Múzeum mlynárstva a silotvorných vodných diel na Horehroní
(0 Comments)
Vozeň Viedenskej električky je v Bratislave
(0 Comments)
Múzeum lanovky Von Roll na Chopku
(0 Comments)
Lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy – foto
(0 Comments)
Zreštaurovaná lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy!
(0 Comments)
(TS) Zimný prístav – aj posledné bratislavské technické pamiatky v ohrození
(2 Comments)
2% pre Viedenskú električku
(0 Comments)
Ako a prečo urobiť z bratislavskej Dynamitky múzeum (časť 1.)
(0 Comments)
Bratislavská Dynamitka v agónii – čo z toho plynie pre pamiatkárov?
(11 Comments)
Múzeum vodnej dopravy
Deň otvorených dverí na remorkéri Šturec
(0 Comments)
(TS) Vráťme do Bratislavy propeler
(0 Comments)
Deň otvorených dverí na Šturci
(0 Comments)
Nezaradené
2% z daní pre technické pamiatky v roku 2017 (za rok 2016)
(0 Comments)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – video z vernisáže a víťazné fotografie
(0 Comments)
Stein: ako ďalej?
(0 Comments)
Podnet na znovuotvorenie konania vo veci vyhlásenia Cvernovky za národnú kultúrnu pamiatku
(0 Comments)
Búranie industriálu po prestávke v Bratislave pokračuje – Tabaková továreň skončila…
(3 Comments)
Caf Marian, nechces kupit lokomotivu z Cierneho Balogu…?
(12 Comments)
2 % z Vašich daní
(0 Comments)
Výročná správa Klubu ochrany technických pamiatok 2009
(0 Comments)
Vodná elektráreň v Rožňave
(5 Comments)
Možnosť získania prostriedkov na obnovu pamiatok
(1 Comments)
Ochrana pamiatok
Prokurátor potvrdil, že rozhodnutie pamiatkarov o Starej sladovni je nezákonné
(0 Comments)
Starej sladovni z roku 1872 hrozí zničenie
(0 Comments)
Mapa technických pamiatok Bratislavy
(0 Comments)
Jasenianska kaskáda – Múzeum mlynárstva a silotvorných vodných diel na Horehroní
(0 Comments)
Vozeň Viedenskej električky je v Bratislave
(0 Comments)
2% z daní pre technické pamiatky v roku 2016 (za rok 2015)
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa (6)
(0 Comments)
(TS) Technické pamiatky Zimného prístavu sú národnými kultúrnymi pamiatkami
(0 Comments)
Múzeum lanovky Von Roll na Chopku
(0 Comments)
2% z daní pre technické pamiatky
(0 Comments)
Prieskum industriálu
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – výsledky a vernisáž (aktualizované 24.4.2015)
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa (6)
(0 Comments)
(TS) Petržalská Smaltovňa – obeť netransparentného rozhodovania o pamiatkach
(0 Comments)
(TS) Pivovar Stein: významný bratislavský symbol v ohrození
(0 Comments)
K významu a hodnotám bývalého pivovaru Stein
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa
(2 Comments)
Smaltovňa v Petržalke
(1 Comments)
ZAOSTRI NA SMALTOVŇU
(0 Comments)
Reportéri STV o Cvernovke
(0 Comments)
MČ Petržalka versus zachovanie Matadoru
(2 Comments)
Spomienky
Jasenianska kaskáda – Múzeum mlynárstva a silotvorných vodných diel na Horehroní
(0 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa (6)
(0 Comments)
Siemens na Filiálke
(2 Comments)
Mlyn a pekáreň Jedľa
(2 Comments)
TS: Kto zbúral najhodnotnejšiu industriálnu pamiatku Bratislavy?
(0 Comments)
STV: Zabudnuté okamihy
(0 Comments)
Najstaršie pressburgské koľajnice: koňka
(2 Comments)
Bratislavská Dynamitka v agónii – čo z toho plynie pre pamiatkárov?
(11 Comments)
Zápas o kráľovnú železničiek
(3 Comments)
Ako sme s Paľom ručnú drezinu objavili.
(0 Comments)
Stroje
Múzeum lanovky Von Roll na Chopku
(0 Comments)
2% pre Viedenskú električku
(0 Comments)
Najstaršie pressburgské koľajnice: koňka
(2 Comments)
Rušeň Ganz Eg 6 Viedenskej električky po 70-tich rokoch späť v Bratislave!
(0 Comments)
Viedenskej električke hrozí zošrotovanie! (aktualizované 7.10.2011)
(0 Comments)
Záchrana Viedenskej električky – lokomotívy Eg 6 (aktualizované 31.07.2011)
(3 Comments)
Ako sme s Paľom ručnú drezinu objavili.
(0 Comments)
Študentské práce
Smaltovňa v Petržalke
(1 Comments)
Fotografická súťaž ZAOSTRI NA SMALTOVŇU – výsledky
(0 Comments)
Projekt Bratislavská cvernová továreň
(1 Comments)
Bratislava – najmodernejšia metropola strednej Európy?
(17 Comments)
Šturec
Deň otvorených dverí na remorkéri Šturec
(0 Comments)
(TS) Vráťme do Bratislavy propeler
(0 Comments)
Deň otvorených dverí na Šturci
(0 Comments)
Tlačové správy
Starej sladovni z roku 1872 hrozí zničenie
(0 Comments)
(TS) Vráťme do Bratislavy propeler
(0 Comments)
(TS) Technické pamiatky Zimného prístavu sú národnými kultúrnymi pamiatkami
(0 Comments)
Železnice
Vozeň Viedenskej električky je v Bratislave
(0 Comments)
Vozne Viedenskej električky čakajúce na záchranu
(0 Comments)
Siemens na Filiálke
(2 Comments)
Lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy – foto
(0 Comments)
Zreštaurovaná lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy!
(0 Comments)
2% pre Viedenskú električku
(0 Comments)
Najstaršie pressburgské koľajnice: koňka
(2 Comments)
Rušeň Ganz Eg 6 Viedenskej električky po 70-tich rokoch späť v Bratislave!
(0 Comments)
Viedenskej električke hrozí zošrotovanie! (aktualizované 7.10.2011)
(0 Comments)
Záchrana Viedenskej električky – lokomotívy Eg 6 (aktualizované 31.07.2011)
(3 Comments)
Všetky články v časovom poradí:
Prokurátor potvrdil, že rozhodnutie pamiatkarov o Starej sladovni je nezákonné
Starej sladovni z roku 1872 hrozí zničenie
Deň otvorených dverí na remorkéri Šturec
(TS) Vráťme do Bratislavy propeler
Deň otvorených dverí na Šturci
2% z daní pre technické pamiatky v roku 2017 (za rok 2016)
Mapa technických pamiatok Bratislavy
Jasenianska kaskáda – Múzeum mlynárstva a silotvorných vodných diel na Horehroní
Vozeň Viedenskej električky je v Bratislave
2% z daní pre technické pamiatky v roku 2016 (za rok 2015)
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – video z vernisáže a víťazné fotografie
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV! – výsledky a vernisáž (aktualizované 24.4.2015)
Mlyn a pekáreň Jedľa (6)
(TS) Technické pamiatky Zimného prístavu sú národnými kultúrnymi pamiatkami
Múzeum lanovky Von Roll na Chopku
2% z daní pre technické pamiatky
ZAOSTRI NA ZIMNÝ PRÍSTAV!
Vozne Viedenskej električky čakajúce na záchranu
Siemens na Filiálke
Lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy – foto
Zreštaurovaná lokomotíva Viedenskej električky Ganz Eg6 v Múzeu dopravy!
(TS) Stein: namiesto historických ležiackych pivníc podzemné garáže
(TS) Zimný prístav – aj posledné bratislavské technické pamiatky v ohrození
VČERA PREDVČEROM – Cvernovka a jej príbehy
(TS) Petržalská Smaltovňa – obeť netransparentného rozhodovania o pamiatkach
(TS) O posledných bratislavských industriálnych pamiatkach Stein a Smaltovňa rozhodnuté?
(TS) Pivovar Stein: významný bratislavský symbol v ohrození
K významu a hodnotám bývalého pivovaru Stein
Pripomienky k návrhu novely pamiaktového zákona
Mlyn a pekáreň Jedľa
Rozhoduje sa o Pivovare Stein a Smaltovni v Petržalke
Smaltovňa v Petržalke
Fotografická súťaž ZAOSTRI NA SMALTOVŇU – výsledky
Podnet na vyhlásenie historických objektov Steinu za NKP
TS: Kto zbúral najhodnotnejšiu industriálnu pamiatku Bratislavy?
ZAOSTRI NA SMALTOVŇU
STV: Zabudnuté okamihy
2% pre Viedenskú električku
Reportéri STV o Cvernovke
TS: Bratislava zbytočne prišla o najhodnotnejšiu industriálnu pamiatku – Cvernovú továreň
TS: Cvernovka a tajomná sila na ružinovskom zastupiteľstve
Najstaršie pressburgské koľajnice: koňka
MČ Petržalka versus zachovanie Matadoru
Stein: ako ďalej?
Ako a prečo urobiť z bratislavskej Dynamitky múzeum (časť 1.)
Tlačová správa: Bratislave hrozí strata unikátnej industriálnej pamiatky
Ing. arch. V. Husák, CSc.: Poznámky k pamiatkovej hodnote Bratislavskej cvernovej továrne
Odborné stanovisko doc. Gregorovej k podnetu PÚ SR ohľadne Cvernovky
Podnet na znovuotvorenie konania vo veci vyhlásenia Cvernovky za národnú kultúrnu pamiatku
Výzva voleným zástupcom v bratislavských samosprávach
design factory: Premena priemyselných pamiatok Nemecka
Rušeň Ganz Eg 6 Viedenskej električky po 70-tich rokoch späť v Bratislave!
Viedenskej električke hrozí zošrotovanie! (aktualizované 7.10.2011)
Bratislavská Dynamitka v agónii – čo z toho plynie pre pamiatkárov?
Záchrana Viedenskej električky – lokomotívy Eg 6 (aktualizované 31.07.2011)
Technické múzeum a múzeum chorvátskych železníc v Záhrebe
Búranie industriálu po prestávke v Bratislave pokračuje – Tabaková továreň skončila…
Chemická továreň Dobrá Voda
Otvorenie návštevníckej sezóny 2010 a otvorenie výstavy „Na prvej koľaji Pozor!! v Slovenskom poľnohospodárskom múzeu v Nitre
Caf Marian, nechces kupit lokomotivu z Cierneho Balogu…?
Pozvánka – Slovenské poľnohospodárske múzeum v Nitre – Otvorenie návštevníckej sezóny 2010
Historické budovy bývalých Coburgových závodov + fabrická kolónia
Prieskum industriálneho dedičstva Slovenska
2 % z Vašich daní
Výročná správa Klubu ochrany technických pamiatok 2009
Vodná elektráreň v Rožňave
Možnosť získania prostriedkov na obnovu pamiatok
Banský skanzen s originálnou vôňou…
Cesta tam a zasa naspäť, alebo: Ako BS – 70 z Nitry a do Nitry putovala
Búranie PKO sa začalo !!!
Projekt Bratislavská cvernová továreň
Bratislava – najmodernejšia metropola strednej Európy?
Zápas o kráľovnú železničiek
Pamiatky: Do ruín a do tla
Ako sme s Paľom ručnú drezinu objavili.
Výročná správa Klubu ochrany technických pamiatok 2008
Nenávratne
Vozidlá
Uhorská kráľovská tabaková továreň
Zdravím všetkých “štrekárov” !
Industriál má cenu, musí sa len počkať…
Už štartujú !
Ďalšie presuny úzkorozchodných vozidiel, alebo čary veľkého kúzelníka…
Industriálne dedičstvo a iné motívy
Zapájanie verejnosti do ochrany a obnovy pamiatok
PKO – Pozvánka na diskusiu
Šachy s úzkorozchodnými vozidlami
Súťaž pre malých aj veľkých
Gleona Liptovský Mikuláš
Legislatívne prostredie pre ochranu industriálnej architektúry a skúsenosti z praxe
PKO – búranie sa začína…
Sú industriálne pamiatky aj v malých obciach bez priemyslu?
Večer na ČT 2 venovaný industriálu
Ochrana a obnova industriálneho dedičstva – seminár
V Bratislave je (ešte) stále čo burať!
Mlyn v Urmíne
Nenápadné technické pamiatky…
Návšteva susedov, alebo múzeum pre ľudí…
Mlyn v Podunajských Biskupiciach
MLYN a PEKÁREŇ JEDLA – búranie začalo… (doplnené 13.02.2008)
Krása nitovaných mostov…
ZACHRÁŇME SI GUMONKU – ŽIJE S NAMI OD 13.7.1911
Dve percentá z Vašich daní
Sme národ ignorantov….
Teheľňa v Hajnáčke
Príklad využitia industriálneho dedičstva v jednom z dvoch hlavných miest Európy – v Štrasburgu
Horehronské (takmer) Perpetum mobile
Súmrak industriálu v Bratislave
Úspech ?!
Železničná stanica Bratislava Nivy – spomienky
Pavlačový dom pre tehliarskych robotníkov v Pezinku
P R O T O K O L o výsledku štátneho odborného dozoru na špeciálnej dráhe
Ako sme do Podbrezovej pre býčka išli…
STARÉ FABRIKY – NOVÉ MESTÁ
VÝZVA NA VYTIPOVANIE INDUSTRIÁLNYCH BUDOV / AREÁLOV NA VYHLÁSENIE ZA NÁRODNÉ KULTÚRNE PAMIATKY
Príbeh jedného dištančného návestidla
Slovenské poľnohospodárske múzeum Nitra
Ochrana a využitie (nielen) železničných technických pamiatok.
Most na Filiálke – smútočné oznámenie
Rendez
Návrhy KOTP na vyhlásenie vecí za “Národnú kultúrnu pamiatku”
Chladiarenský vozeň La
Rendez
Práca s verejnosťou a nábor nových modelárov
Mlyny a čerpacie stanice
Stretnutie TT Modulov v Modre: Marec 2007
Vyhľadávanie
Najnovšie komentáre
Vladislav
on
Gleona Liptovský Mikuláš
martin
on
Gleona Liptovský Mikuláš
Vladislav
on
Krása nitovaných mostov…
Stránky
Charta industriálneho dedičstva
Facebook
Kontakt
Linky
Zaujímavé články
Mapa stránok
Múzeá
O nás
Pamiatky
Rubriky
Akcie
História
Hnuteľné pamiatky
Industriálne pamiatky
Informácie
Modelárska sekcia
Múzeá a skanzeny
Múzeum vodnej dopravy
Nezaradené
Ochrana pamiatok
Prieskum industriálu
Spomienky
Stroje
Študentské práce
Šturec
Tlačové správy
Železnice
Archív
Marec 2020
Január 2020
Máj 2019
Máj 2018
Jún 2017
Február 2017
December 2016
Apríl 2016
Marec 2016
Február 2016
Júl 2015
Apríl 2015
Marec 2015
Február 2015
Január 2015
November 2014
Október 2014
September 2014
Jún 2014
Apríl 2014
Február 2014
Január 2014
Október 2013
Júl 2013
Jún 2013
Marec 2013
Január 2013
Október 2012
Jún 2012
Marec 2012
Február 2012
Január 2012
December 2011
November 2011
Október 2011
September 2011
August 2011
Marec 2011
November 2010
Máj 2010
Apríl 2010
Marec 2010
December 2009
November 2009
Jún 2009
Máj 2009
Apríl 2009
Marec 2009
Február 2009
Január 2009
December 2008
November 2008
Jún 2008
Máj 2008
Marec 2008
Február 2008
Január 2008
December 2007
November 2007
Október 2007
September 2007
August 2007
Máj 2007
Apríl 2007
Marec 2007
Administrácia
Prihlásiť sa
Entries feed
Comments feed
WordPress.org